جمعه 10 فروردین 1403

04 شهریور 1398

جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد

به‌منظور هماهنگی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی، جلسه هماهنگی مسئولان و معاونان، رئیس، دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی در بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، به‌منظور هماهنگی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی عصر روز یکشنبه سوم شهریور جلسه هماهنگی مسئولان و معاونان، رئیس، دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی در بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.

در این جلسه برگزاری هم‌اندیشی‌های علمی در ایران و عراق، موضوعات نشست مشترک هفته آینده ستاد فرهنگی اربعین در بغداد، آموزش کارگزاران و جلسات کارگروه‌های تخصصی، تولید محصولات فرهنگی و فعالیت‌های کمیته‌های استانی و میزان پیشرفت و چگونگی اجرای برنامه‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد هیئت‌های اندیشه‌ورز در طی دو هفته آینده جلسات خود را برگزار کنند تا از نتایج آن در اجرای بهتر برنامه‌ها استفاده شود.

همچنین ترکیب گروه اعزامی به بغداد جهت شرکت در جلسه ستاد فرهنگی و کارگروه‌های مشترک با دوستان عراقی در حوزه‌های نشست‌های علمی، فضای مجازی، بانوان، قرآن، تبلیغات محیطی، امور هنری و هماهنگی موکب‌ها تعیین شدند.