پنج شنبه 9 فروردین 1403

19 تیر 1398

پیاده‌روی اربعین، نمایش قدرت، وحدت و انسجام مسلمانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی منطقه و جهان، حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین می‌تواند نمایش قدرت، وحدت و انسجام مسلمانان باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، علیار راستگو در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی، با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد با ابلاغ استاندار آذربایجان شرقی، گفت: مسئولان کمیته‌ها با اهتمام و جدیت نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام کنند.

وی با اشاره به نظارت و ارزیابی عملکرد ستادهای استانی از سوی ستاد مرکزی اربعین، خاطرنشان کرد: فعالیت کمیته‌ها با هماهنگی و زیر نظر ستاد استانی باشد.

راستگو همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، به روسای کمیته‌های ستاد اربعین توصیه کرد تا در خصوص بهره‌برداری‌های سیاسی از حرکت معنوی اربعین به نفع جریان‌های حزبی و گروهی دقت کامل را داشته باشند.

شکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز مردم‌محوری را رویکرد اصلی ستاد اربعین ذکر کرد و گفت: این ستاد به دنبال سامان‌دهی مناسب زائران و سفر نظام‌مند و بی‌دغدغه آنهاست و به همین منظور، باید نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته شناسایی شود.