شنبه 1 اردیبهشت 1403

07 بهمن 1397

تقدیر از زحمات صدا وسیمای مرکز اصفهان

حجه الاسلام گرجی: تعامل بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی استان با صدا وسیمای مرکز این استان بلحاظ اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار اهمیت دارد


به گزارش خبرگزاری اربعین ، به منظور تبادل نظر و هماهنگی های لازم و تقدیر از زحمات مسئولین و پرسنل زحمتکش صدا وسیمای اصفهان در بازتاب فعالیتهای بعثه مقام معظم رهبری از جمله فعالیتهای اربعین در سال 97 ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان با مسئولین صدا وسیمای مرکز اصفهان دیدار نمود..

حجه الاسلام والمسلمین گرجی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین و پرسنل زحمتکش صدا وسیمای مرکز اصفهان در امر بازتاب فعالیتهای بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی از جمله فعالیتهای اربعین در سال 97 ، گزارشی از فعالیتهای این دفتر در سال جاری در این کمیته را بیان نمود.

ایشان تعامل بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی استان با صدا وسیمای مرکز این استان بلحاظ اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم را بسیارحائز اهمیت دانسته و این تعامل را در اصفهان مطلوب دانست.

در این دیدار ریاست ، معاونت سیما ، معاونت صدا و مسئولین بسیج صدا وسیمای اصفهان هر یک جداگانه گزارشی از فعالیتهای انجام شده را بیان و ابراز امیدواری کردند در برنامه های آتی بیشتر از گذشته با دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تعامل داشته باشند.