چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

15 آذر 1397

اولین جلسه شورای راهبری فعالیتهای بانوان پس از موسم اربعین ۹۷ برگزار شد.

جلسه شورای راهبری فعالیتهای بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین جهت ارائه اقدامات انجام شده توسط دستگاه های مختلف کشوری برگزار شد.


جلسه شورای راهبری فعالیتهای بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با حضور اعضاء و نماینده وزارت کشور برگزار شد. در این جلسه دستگاه های مختلف از جمله صدا و سیما، بسیج جامعه زنان، بسیج طلاب و اساتید کشور، جامعه المصطفی، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد بازسازی عتبات کشور گزارشی از اقدامات انجام گرفته وپیشنهادات مورد نظر اعضا از سوی مسئولان در تقویت و حمایت ویژه از فعالیت بانوان به عنوان قشری که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از آنان در پیاده روی اربعین حضور مستقیم داشته و جمع کثیری که در کشور ضرورت دارد فرهنگ اربعین در میان آنها گسترش پیدا کند ارائه شد.
معاون بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین اظهار کردند که انشاالله برنامه های این معاونت در تداوم اربعین در طول سال برگزار خواهد شد و گزارشی از مشارکت استان ها و دستگاههای مختلف در همایش" ما رایت الا جمیلا" ، همچنین تولید محتوا و نشستهای علمی - تخصصی و وبیناری و نیز ارائه خدمات فرهنگی - علمی به زائران و فرهیختگان ایرانی و غیر ایرانی ارائه خواهد شد.