شنبه 1 اردیبهشت 1403

14 آذر 1397

استقبال خوب هنرمندان از سومین سوگوار عبرات

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در اختتامیه سومین سوگواره عبرات از استقبال بسیار خوب هنرمندان از این همایش خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی در اختتامیه سومین سوگواره عبرات که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: در فراخوان این سوگواره ۹ موضوع اعلام شد که هنرمندان آثار خود را در موضوعات اعلام شده به دبیرخانه ارسال کردند.

وی از استقبال بسیار خوب هنرمندان از سومین سوگواره عبرات خبر داد و تصریح کرد: هنرمندان امسال استقبال بسیار خوبی داشتند، ۵۰ درصد رشد ارسال آثار داشتیم که در بخش بین‌المللی استقبال بسیار چشمگیر بود که این بخش از طریق جامعة‌المصطفی العالمیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: در سوگواره عبرات به دنبال این هستیم تا هنرمندان با خلق آثار هنری ارزشمند خود، مراسم اربعین را ماندگار کنند و خوشبختانه هنرمندان نیز در این حوزه اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: امسال ۷ هزار اثر ارسال شد که در بخش داخلی حدود ۵ هزار اثر و در بخش بین‌المللی بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه سومین سوگواره عبرات رسید و مورد ارزیابی قرار گرفت و آثار برگزیده انتخاب و امروز برگزیدگان مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.