جمعه 10 فروردین 1403

14 آبان 1397

پلیس امنیت پنج میلیون زائر مشهد را در 28 صفر تامین می کند

فرمانده نیروی انتظامی درباره حضور مردم در روز 28 صفر در حرم رضوی گفت: پیش بینی می کنیم امسال حدود 5 میلیون نفر زائر آقا امام رضا (ع) باشند که برای تسهیل در تردد زائران و امنیت آنها تدابیر لازم به انجام رسیده است.


به گزارش الاربعین به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در حاشیه مراسم تدفین سه تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران افزود: 
عزت و اقتدار امروز ما مدیون خون شهدا به خصوص شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است و نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت مردم و حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: ماموران نیروی انتظامی حافظ جان، مال، نأموس و امنیت مردم هستند و برای آسایش و آرامش هر چه بیشتر مردم جان خود را تقدیم خواهند کرد.
وی در خصوص برگزاری آیین ملکوتی اربعین حسینی نیز گفت: در ماموریت بزرگ اربعین همکاران نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار برای حفظ امنیت و آرامش زائران از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به همین منظور از 5 هزار نیروی کمکی پلیس و نیز همکاران ما در حوزه های اطراف مشهد مقدس برای تردد و دیگر مسائل زائران استفاده خواهد شد.
سردار اشتری اظهار داشت: امیدوارم مورد شفاعت شهدا باشیم و در قیامت شرمنده آنها نشویم و اعلام می دارم نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.