پنج شنبه 9 فروردین 1403

05 آبان 1397

انتخاب شعار "الحسین یجمعنا" به موقع بود

تولیت عتبه حسینی انتخاب شعار "الحسین یجمعنا" را بسیار مناسب و به موقع دانست.


آقای سید جعفر موسوی در دیدار رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در سخنانی اظهار داشت: انتخاب شعار امسال ایرانی ها در راهپیمایی اربعین حسینی که شعار " الحسین یجمعنا " بوده ؛ بسیار مناسب و به موقع انتخاب شده است و در حقیقت عشق و ارادت به ساحت سیدالشهدا موجب شده که همه ما در کربلا حضور یابیم و گردهم جمع شویم.

 

تولیت عتبیه حسینی بیان داشت: مسئولان ایرانی همکاری های خوبی با مسئولان عراقی در راستای برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین داشته اند که امیدواریم این هماهنگی ها تداوم یابد.

 

وی ادامه داد: تاکنون پیش بینی شده  که  ۶ میلیون نفر وارد کربلا شده باشند که در روزهای نزدیک به اربعین و روز اربعین این جمعیت چندین برابر خواهد شد چرا که بسیاری از  زائران هنوز در مسیر پیاده روی هستند.

 

موسوی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم خادمان خوبی برای زائران سیدالشهدا (ع) باشیم و امیدواریم این قدم ها مورد رضایت و قبول خداوند واقع شود.

 

در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام احمدی  رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گزارشی از فعالیت های این ستاد ارایه کرد و گفت:  امسال ۶۰۰ موکب دار عراقی را با همراهی استاندار و فرماندار کربلا تجلیل کردیم که معتقدیم  این امر موجب افزایش همدلی ها خواهد شد.