پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

03 آبان 1397

موکب حضرت ابوالفضل (علیه السلام) شهر بم از زائران پاکستانی پذیرایی می کند

برگزاری نماز جماعت در سه وعده، نمایشکاه عکس و پوستر و تبلیغ آیین بزرگ اربعین از طریق ویدئو پروژکتور، مراسم عزاداری و سینه زنی توسط زائرین پاکستانی و...در این موکب انجام می شود و روزانه پذیرای دو هزار نفر در وعده های صبحانه، ناهار شام است.


به گزارش خبرنگار الاربعین از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین سازندگی، مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین به همراه مدیر حج و زیارت استان و فرماندار شهرستان بم از موکب حضرت ابوالفضل علیه السلام که در خروجی بم راه اندازی شده، بازدید کردند.

 

یک طلبه پاکستانی به همراه خانواده در این موکب که در مسیر زائرین پاکستانی و زائرین جنوب قرار دارد؛ مستقر است و به انجام فعالیت های فرهنگی اقدام می کند.

 

برگزاری نماز جماعت در سه وعده، نمایشکاه عکس و پوستر و تبلیغ آیین بزرگ اربعین از طریق ویدئو پروژکتور، مراسم عزاداری و سینه زنی توسط زائرین پاکستانی و...در این موکب انجام می شود و روزانه پذیرای دو هزار نفر در وعده های صبحانه، ناهار  شام است.

 

حجت الاسلام سازندگی درجمع نمازگزاران و عزاداران سید الشهداعلیه السلام گفت: در این زمان که دشمن جنگ تمام عیار فرهنگی را علیه اسلام و مسلمین به ویژه نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی به راه انداخته است راهپیمایی اربعین مشت محکمی بر صورت و خاری در چشم آنان است.

 

وی با بیان اینکه دشمن نمی توانند این راهپیمایی را ببیند؛ اظهار داشت: آنها در طول سال میلیاردها هزینه می کنند و برای نابودی امامت و ولایت نقشه ها می کشند اما حضور مؤمنین و محبین اهل بیت علیهم السلام در صحنه هایی چون عاشورا و راهپیمایی اربعین توطئه های آنها را خنثی و نقشه های آنها را نقش بر آب می کند.

 

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان خاطرنشان کرد: اما باید مواظب توطئه های جدید دشمن بود و نگذاریم بین صفوف متحدمان تفرقه ایجاد کرده و جنگ ایرانی- عراقی و یا عرب و عجم راه بیندازند.