جمعه 10 فروردین 1403

02 آبان 1397

جلسه هماهنگی مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین آذربایجان شرقی با مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیر ساخت

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در استان آذربایجان شرقی با مدیران اداره کل ارتباطات، فناوری اطلاعات و زیر ساخت استان تشکیل جلسه داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری الاربعین از تبریز، حجه الاسلام  و المسلمین ایران نژاد مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در جلسه ای با مدیران اداره کل ارتباطات، فناوری اطلاعات و زیر ساخت اشاره کرد: خدمت به زائر ابا عبدالله حسین(,) اجر دنیوی و اخروی دارد.

وی با بیان اینکه خدمت در راه امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) باعث بخشش گناهان انسان هایی می شود که در این راه قدم برمی دارند، افزود: این فعالیت ها زمینه بهشت را برای انسان در آخرت فراهم می کند.

ایران نژاد از مدیران اداره کل ارتباطات، فناوری اطلاعات و زیر ساخت استان خواست زائرانی که در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند پیامک های کوتاهی در خصوص امنیت سفر- مسائل بهداشتی- احکام سفر- بایدها و نباید های سفر و لینک کانال رسمی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین کشور در پیام رسان سروش را ارسال کنند.

در ادامه مدیران کل اداره کل ارتباطات، فناوری اطلاعات و زیر ساخت استان قول مساعد دادند با ارسال پیامک کوتاه بتوانیم مطالب مورد نیاز زائرین را اطلاع رسانی کنیم تا قدم مثبتی برای زائرین ابا عبدالله حسین (ع) برداریم.