شنبه 1 اردیبهشت 1403

02 آبان 1397

بازدید معاون استانداری کربلا از کمیته فرهنگی اربعین

معاون استانداری و رئیس کمیته زیارتی کربلا به همراه فرماندار این شهر با حضور در محل استقرار کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در کربلای معلی با مسئولان ایرانی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، جواد احمد المنکوشی فرماندار کربلا و همچنین معاون استانداری کربلا از کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین مستقر در کربلای معلی بازدید و با مسئولان این کمیته درباره مباحث مختلف فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

حجت‌الاسلام حمید احمدی در این نشست آخرین برنامه‌های فرهنگی در عراق را تشریح کرد و گفت: تجلیل از موکب‌داران عراقی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری در حرم سیدالشهدا و خیمه‌گاه حضرت اباالفضل (ع) و برپایی موکب‌های عزاداری از جمله برنامه‌های فرهنگی در کربلا به شمار می‌آید.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین به حضور باشکوه زائران حسینی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اشاره کرد افزود: با وجود همه تبلیغات مسموم دشمنان علیه زیارت اربعین حسینی، خوشبختانه شاهد حضور باشکوه زائران ایرانی و عراقی در این اجتماع بزرگ بودیم.

فرماندار کربلا نیز در این جلسه گفت: دشمنان از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودند که برای مراسم اربعین حسینی موانعی ایجاد کنند و با طرح برخی شبهات به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زدند.

المنکوشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری که از سوی مسئولان ایرانی و عراقی صورت گرفت تا حدود زیادی توطئه دشمنان خنثی شد و برای ادامه روند برنامه‌های فرهنگی اربعین،هماهنگی بسیار خوبی میان مسئولان و مردم دو ملت وجود دارد.

انتهای پیام/