جمعه 10 فروردین 1403

01 آبان 1397

سه تیم تروریستی در استان خوزستان دستگیر شدند

وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری سه تیم تروریستی در استان خوزستان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه از شناسایی سه تیم تروریستی در خوزستان و دستگیری ۱۵ نفر در این رابطه خبر داد.

وی گفت: به ادعای بازداشت‌شدگان، آنان قصد انجام عملیات انتحاری و آسیب و به شهادت رساندن بخشی از زائران را داشتند که با نیت پاک زائران اباعبدالله و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

علوی افزود: تمامی تلاش‌های آمریکا با همراهی صهیونیست‌ها و در رأس آن آل سعود بر این است که کشور ما را با انواع و اقسام ترفندها، دچار مشکل کنند و با سرمایه‌گذاری بر روی جریان‌های تجزیه‌طلب و تکفیری آن‌را به انجام اقدام‌های تروریستی تشویق کنند اما به یاری خدا از هر ۱۰۰ اقدام ضدامنیتی که در تلاش برای انجام آن بودند، ۹۹ مورد آن کشف و خنثی شده و این تعداد کشف تیم‌های تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاه‌های اطلاعاتی بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: به جرأت می‌توان گفت در کشورهایی مانند فرانسه از هر ۱۰ اقدام تروریستی، تنها پنج یا ۶ عملیات را کشف می‌شوند و مابقی توسط تروریست‌ها عملیاتی شده‌اند و این در حالی‌ است که در جمهوری اسلامی از هر ۱۰۰ تیم تروریستی، ۹۹ تیم کشف می‌شوند.

وزیر اطلاعات با تأکید بر آمادگی کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: سربازان گمنام شب و روز نمی‌شناسند و برای آرامش مردم به‌طور شبانه‌روزی کار و تلاش می‌کنند و آمادگی کامل وجود دارد تا تمام کسانی که در تلاش برای انجام اقدام‌های تروریستی هستند را سرکوب کنند.

علوی همچنین با حضور در میان زائران اربعین حسینی که از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شده‌اند تصریح کرد: به‌ طور معمول هرساله کار، تلاش و کوشش برای عبور آسان و راحت زائران در حوزه زیرساختی در مرزها انجام می‌شود و از مرزها بازدید می‌کنیم و شاهد پیشرفت در حوزه خدمات زیرساختی هستیم. البته طبیعی است که تا رسیدن به مرز مطلوب، فاصله داریم و همه باید تلاش و کوشش کنیم تا امکانات بیشتر و بهتری را فراهم کنیم و باید به کارها شتاب بیشتری دهیم تا زائران با کم‌ترین مشکل به راه خودشان ادامه دهند.

وی افزود: مسیر سیدالشهدا مسیری است که هرچه سختی آن بیشتر باشد، اجر آن بیشتر است و ما باید به‌عنوان مسئولان و خدمت‌گزاران، خادمان زائران باشیم و از تمامی مسئولان استانی و شهرستان تشکر می‌کنم که در این مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا وضعیت زائران بهتر از قبل شود.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: امید است که به بخش‌های دیگر غیر از زیرساختی نیز توجه بیشتر شود و به‌ طور حتم و به همت تمام عزیزان، این مسائل رفع می‌شوند و کار زائران با وضعیت بهتری دنبال و به انجام می‌رسد.