چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

01 آبان 1397

برگزاری جلسه ستاد اربعین سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان: توفیق خدمت به زوار پاکستانی امام حسین(ع) نصیب استان سیستان و بلوچستان شده، لذا با صبوری و ملاطفت و با تمام توان از زائرین امام حسین علیه السلام که مهمان ما هستند، میزبانی می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اربعین، جلسه ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و اعضای ستاد و مسئولین دستگاه ها برگزار شد.

سید دانیال محبی، در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) استان اظهار داشت: توفیق خدمت به زوار پاکستانی امام حسین(ع) نصیب استان سیستان و بلوچستان شده، لذا با صبوری و ملاطفت و با تمام توان از زائرین امام حسین علیه السلام که مهمان ما هستند، میزبانی می‌کنیم.

محبی حضور زائران پاکستانی را فرصتی مناسب برای تبادل افکار و فرهنگ ها دانست و گفت: علاوه بر مساله اعتقادات دینی، حضور این افراد به عنوان سفیران فرهنگی کشور همسایه ظرفیت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان به کشور همسایه را فراهم کرده است.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فقیهی مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان ضمن اشاره به اهمیت تلاش های اعضای ستاد برای میزبانی هرچه بهتر از زوار پاکستانی گفت: باید دعوت کننده به خیر باشیم و این تلاش ها در راستای دعوت به خیر بزرگی چون بزرگداشت اربعین قطعا ماجور خواهد بود. وی همچنین از زحمات ستاد مشارکت های مردمی اربعین قدردانی کرد.