جمعه 31 فروردین 1403

30 مهر 1397

بازدید مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان اردبیل از دفتر موقت کنسولگری عراق در استان

امروز دوشنبه مورخه 30مهرماه 97 مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل با حضور در دفتر موقت کنسولگری عراق در استان اردبیل از روند صدور ویزای زائرین پیاده روی اربعین حسینی (ع) بازدید کرد.


امروز دوشنبه مورخه 30مهرماه 97 مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل به همراه مدیر حج و زیارت استان با حضور در دفتر موقت کنسولگری عراق در استان اردبیل از روند صدور ویزای زائرین پیاده روی اربعین حسینی (ع) بازدید کرد.

در این بازدید آقای وسام سامی مدیر دفتر موقت کنسولی اردبیل با ابراز تقدیر و تشکر از حضور و پیگیری صمیمانه مسئولین و کارکنان حج و زیارت استان گفت: ما با افتخار و با به کارگیری کلیه ظرفیت امکانات و همکاران محترم به صورت تمام وقت، در خدمت زائرین حضرت اباعبدالله الحسین هستیم و تمام تلاش خود را  به کار بسته ایم تا ویزای این عزیزان در اسرع وقت صادر شود.

  در ادامه آقای دکتر ابراهیم احدی مسئول حراست مدیریت حج و زیارت استان ابراز کرد: بحمدالله با همکاری صمیمانه کارکنان محترم کنسولگری عراق در اردبیل، استان اردبیل از جمله سریعترین و به روزترین دفاتر صدور ویزا در کشور است به طوری که صدور ویزا کمتر از 24 ساعت طول می کشد و اگر زائری قبل از ظهر ثبت نام کرده و مدارکش را بدون نقص تحویل شرکت های زیارتی مجاز دهد بعد از 6 ساعت ویزایش صادر می شود.

احدی با بیان اینکه دفتر نمایندگی کنسولگری استان اردبیل، ظرفیت صدور بیش از 3000 ویزا را در روز دارا می باشد؛ افزود: از استان اردبیل تا کنون 11000 نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که به 10500 نفر ویزا صادر شده است و بقیه تا پایان وقت امروز صادر خواهد شد.