شنبه 1 اردیبهشت 1403

23 مهر 1397

گردهمایی روحانیون مبلغ و خواهران مبلغه در استان قم برگزار می شود

در دهمین جلسه کمیته فرهنگی اربعین استان قم مقرر شد گردهمایی روحانیون مبلغ و خواهران مبلغه روز سه شنبه بیست و چهارم مهرماه برگزار شود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الأربعین، دهمین جلسه کمیته فرهنگی اربعین استان قم روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه شهر مقدس قم برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان کارگروه تبلیغ، کارگروه بانوان و کارگروه سیره شهداء گزارشی از فعالیتها و برنامه های خود را ارائه کردند.

مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان قم نیز به نظم و انضباط در امورات فرهنگی تأکید کردند و در همین رابطه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان موظف گردید که جانمایی صحیح از موکب ها انجام داده و نیازهای فرهنگی خود را سریعا به کمیته فرهنگی استان اعلام نماید.

در این نشست مقرر شد خواهران مبلغه به صورت جمعی به نجف اشرف منتقل و از آنجا بین موکبها تقسیم شوند. همچنین کارگروه سیره شهداء نیز موظف شد فعالیتهای خود را در قرارگاه اربعین استان قم و مرز مهران آغاز نماید.

برگزاری گردهمایی روحانیون مبلغ و خواهران مبلغه نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که کارگروه تبلیغ موظف شد تا در این گردهمایی که روز سه شنبه بیست و چهارم مهرماه در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت شهر قم برگزار می شود آخرین برنامه ها و توصیه ها را در اختیار روحانیون مبلغ و خواهران مبلغه قرار دهد.

در این جلسه کتاب "اصول موکب داری در اربعین" نیز رونمایی شد.