جمعه 10 فروردین 1403

19 مهر 1397

رسانه نقش بزرگی در ثبت حماسه اربعین دارد

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با تاکید براینکه رسانه نقش بزرگی در ثبت حماسه اربعین دارد، اظهار کرد: باید از رسانه برای آگاهی مردم نسبت به اربعین استفاده شود.


به گزارش الاربعین، حجت الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در دومین همایش یاوران رسانه ای اربعین حسینی اظهار کرد:کارکرد های بی بدیل اربعین ایجاب می کند که ما برای آن برنامه داشته باشیم، این حرکت با این گستردگی نه تنها مورد توجه محبان اهل بیت است بلکه قطعا مورد توجه دشمنان نیز خواهد بود، پس ما در اربعین حسینی هم با فرصت و هم با چالش رو به رو هستیم.
وی افزود:استفاده مناسب از این فرصت عظیم نیازمند حضور فعال و همکاری کسانی است که به عنوان پیشگامان فرهنگی جامعه اسلامی محسوب می شوند، اگر ما بخواهیم با چالش های رو به رو مقابله کنیم اهالی رسانه باید کمک کنند،می طلبد ملت توسط رسانه ها از این چالش ها مطلع شوند،بدون حضور رسانه امکان اطلاع رسانی صحیح و اگاهی دادن نسبت به آسیب ها وجود ندارد.
مدیر کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور عنوان کرد:به همین منظور ستاد مرکزی اربعین تلاش دارد علاقه مندان این سفر را از زوایای این سفر آگاه سازد، این سفر متشکل از ملیت های مختلف است که کار جدی برای ایجاد تعاملات را می طلبد،باید توجه کنیم که رسانه بیشترین سهم را در این خصوص دارد،نقش رسانه در این خصوص بی بدیل است.
احمدی گفت:باید این حماسه بزرگ را ثبت کنیم، باید از رسانه استفاده شود و مردم نسبت به اربعین آگاه شوند،ما راهی نداریم غیر از این که مدیریت این سفر را به دست مردم بسپاریم، دشمنان سعی دارند یا مراسم اربعین برگزار نشود و یا اگر برگزار می شود کمرنگ برگزار شود، این حرکت بزرگ سیدالشهدا ادامه دارد و این شما اهالی رسانه هستید که این حرکت را ادامه می دهید.