جمعه 31 فروردین 1403

17 مهر 1397

جلسه ستاد اربعین استان هرمزگان برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد اربعین استان هرمزگان گفت: نزدیک به هفت هزار هرمزگانی برای سفر اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که احتمال افزایش این میزان با توجه به زمان باقی مانده برای ثبت نام تا پنجم آبان ماه وجود دارد.


به گزارش الاربعین، بهروز اکرمی در نشست ستاد اربعین حسینی استان هرمزگان، با بیان اینکه فعالیت در ستاد اربعین حسینی باید اعتقادی باشد، عنوان کرد: در ستاد اربعین حسینی استان برای تسریع در امور زائرین باید نگاه اعتقادی داشت و قبل از وظیفه دستگاهی و اداری در این راستا، آن را وظیفه اعتقادی خود دانست.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات امنیتی زائران، گفت: تمامی دستگاه های مربوطه وظایف خود را به نحوی انجام دهند که کوچکترین خلا امنیتی در برنامه سفر و برای زائران دیده نشود و در کمال امنیت و آرامش سفر اربعین به انجام برسد.

اکرمی خاطرنشان کرد: موضوع بیوتروریسم جدی گرفته شود و تدابیری برای این گونه موارد در تمامی زمان سفر اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: نزدیک به هفت هزار هرمزگانی برای سفر اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که احتمال افزایش این میزان با توجه به زمان باقی مانده برای ثبت نام تا پنجم آبان ماه وجود دارد.

در پایان این جلسه ، کمیته فرهنگی آموزشی ، به عنوان فعال ترین و موفق ترین کمیته ستاد اربعین استان هرمزگان توسط کمیته بازرسی و ارزشیابی این ستاد معرفی شد .