جمعه 31 فروردین 1403

16 مهر 1397

کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر برگزار شد

به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر کارگروه بانوان این کمیته فضای مجازی و یاوران رسانه ای استان برگزار شد.


به گزارش الاربعین، به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان کارگروه بانوان این کمیته ۱۶ مهر ۹۷ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این همایش مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان با تبیین ابعاد و فضیلت های زیارت اربعین حسینی، این مناسبت را از فرایض و عبادات گرانقدر عنوان کرد و اظهار داشت: عشق و علاقه مردم ما به حضرت امام حسین (ع) بعث شده شیعیان و شیفتگان آن حضرت در هر شرایطی خود را مکلف به برگزاری زیارت اربعین بدانند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش پررنگ بانوان در ترویج فرهنگ دینی و تقویت ارزش های اسلامی خواستار اهتمام بیشتر بانوان و بصیرت بخشی به زائران اربعین حسینی در سطح جامعه و همچنین در فضای مجازی شد.

در مراسم مذکور زهرا رضایی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان و رئیس کارگروه بانوان کمیته فرهنگی به تشریح فعالیت های این کارگروه پرداخت و از برناه ریزی کارگروه مذکور جهت اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و مطلوب به بانوان زائر اربعین حسینی خبر داد.

حسین ادیبی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از این مراسم بر لزوم فعالیت در جهت برگزاری مطلوب و کیفی فریضه اربعین تاکید کرد و به تبیین نکاتی که بانوان باید در این زمینه رعایت کنند پرداخت.

در ابتدای این مراسم محمد شهبازی، دبیر کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای استان بوشهر به ارائه مطالبی در خصوص حساسیت های حضور بانوان در عراق و هوشیاری در مواجهه آن ها با رسانه های داخلی و خارجی پرداخت.