پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

15 مهر 1397

کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای اربعین حسینی استان بوشهر برگزار شد

به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای استان برگزار شد.


به گزارش الاربعین، به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای اربعین استان ۱۵ مهر ۹۷ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان در این همایش اربعین حسینی را از فرایض و عبادات ارزشمند برشمرد و اظهار داشت امروز مردم پس از گذشت سالیان متمادی، با وجود همه مشکلات و تنگناها در تدارک این هستند که موسم فرا رسیدن اربعین حسینی در این همایش شرکت کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: این عظمت و اهمیت اربعین است که باعث شده دشمنان به فکر تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در صفوف مسلمین و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیفتند و از همین رو لازم است تمام تلاش ها در جهت حفظ وحدت اسلامی انجام بگیرد.

در بخش دیگری از این جلسه حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی بر ضرورت حضور فعال و مطلوب اهالی رسانه در فضای مجازی در راستای جهت دهی و پوشش مناسب رویدادهای حماسه عظیم اربعین حسینی تاکید کرد.

در مراسم مذکور فعالان فضای مجازی جمعی از فعالان فضای مجازی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص افزایش کیفی برنامه‌های ارائه شده ویژه اربعین حسینی پرداختند.

در ابتدای این مراسم محمد شهبازی، دبیر کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای استان بوشهر با ارائه مطالبی در قالب پاورپوینت رسالت ها مأموریت‌ها و اهداف کارگروه را تشریح کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حسین ادیبی، کارشناس تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم فعالیت در جهت تکریم و تعظیم بیشتر فریضه اربعین تاکید کرد.