پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

15 مهر 1397

تشکل های دینی استان سمنان ولایتمداری را در پیاده روی اربعین ترویج دهند

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: هیئات مذهبی، موسسات و تشکل‌های دینی نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلابی‌گری و ولایتمداری در مراسم پیاده روی اربعین دارند.


به گزارش اربعین از سمنان، حجت‌الاسلام سید مهدی ترابی در دیدار با تشکل های دینی و موکب داران شاهرود در آستانه اربعین، با بیان اینکه ترویج ولایتمداری رسالت این نهادهای تاثیرگذار در ایام اربعین است، تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در برگزاری مراسم و برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف به خصوص مراسم عظیم اربعین دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئات مذهبی برای مراسم مربوط به مناسبت‌های پیش رو خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در نشر ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی گری و ولایتمداری نقش موثر و مطلوبی دارند.

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: در این استان شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی از سوی هیئت‌های مذهبی هستیم و در همه برنامه‌های مناسبتی نقش آفرینی خوبی داشته‌اند و هر ساله شاهد افزایش کیفیت فعالیت‌های هیئات در پیاده روی اربعین هستیم.

ترابی گفت: امروز ولایتمداری باید در بین جوانان ما ترویج شود و در این زمینه هیچ ظرفیتی به اندازه هیئات مذهبی تاثیر گذار نیست.

وی افزود: هیئات مذهبی همچنین باید در راستای جذب جوانان به برنامه های دینی و فرهنگی نقش آفرینی بهترین داشته باشند.