پنج شنبه 9 فروردین 1403

15 مهر 1397

پنجمین جلسه کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین استان اردبیل تشکیل شد.

پنجمین جلسه کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین استان اردبیل در روز یکشنبه مورخه 15/07/97 راس ساعت 10 صبح با حضور اعضای محترم کمیته ، در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان تشکیل گردید.


پنجمین جلسه کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین استان اردبیل در روز یکشنبه مورخه 15/07/97 راس ساعت 10 صبح  با حضور اعضای محترم کمیته ، در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای بیدار ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و رییس کمیته فرهنگی ، آموزشی ستاد اربعین استان ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین و مدعوین و اعضای محترم کمیته ، با تاکید بر اهمیت و ارزش معنوی حماسه پیاده روی اربعین حسینی و نیز توجه و اهتمام به توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ حق میزبانی مردم عراق در این مراسم و نیز رعایت احترام و تجلیل از مرجعیت دینی حوزه علمیه نجف ، در خصوص شرح وظایف اعضای کمیته و همچنین ارگانها و نهادها و سازمانهای مرتبط با این کمیته توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه هریک از اعضای محترم کمیته به ایراد نکته نظرات خود در خصوص مراسم پیاده روی اربعین  پرداخته و در خصوص برگزاری همایش اربعینیان استان ، اجرای طرح نایب الشهید در بین زائرین اربعین، تهیه هدایای مناسب فرهنگی برای جوانان و نوجوانان عراقی، طراحی و تولید انواع نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایلی به چهار زبان عربی فارسی آذری و روسی بحث و تبادل نظر کردند و اعضای حاضر در جلسه، به همکاری کامل در خصوص پیش برد اهداف کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اعلام آمادگی نمودند.