شنبه 1 اردیبهشت 1403

15 مهر 1397

دومین نشست کارگروه بانوان کمیته فرهنگی استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

دومین نشست کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان چهارمحال وبختیاری روز گذشته در محل سالن جلسات مدیریت حج و زیارت استان با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.


به گزارش الاربعین،این کارگروه با هدف هدایت، سازماندهی، راهبری و پیگیری مستمر برنامه های فرهنگی اربعین بانوان استان و آسیب شناسی و ارائه راهکار های عملی برای رفع این آسیب ها تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین استان ضمن تبیین اهداف و وظایف این کارگروه در خصوص نقش مهم بانوان در جامعه افزود: مقام معظم رهبری یکی از مهمترین عوامل پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی را حضور بانوان در عرصه های مختلف مبارزه با دشمن دانسته و همیشه بر نقش آفرینی موثر بانوان تاکید داشته اند.

اسماعیلی افزود: بانوان در پیاده روی اربعین با الگو گیری از سبک زندگی حضرت زینب (س) به عنوان سفیران جمهوری اسلامی از نهضت اربعین حفاظت می کنند. وی از مهمترین وظایف کارگروه بانوان اربعین را دعوت و تشویق به حضور پر شور بانوان در پیاده روی اربعین و حضور خانم ها به صورت گروهی و همراهی چند محرم در گروه برشمردند.

در ادامه این جلسه خانم صفوی مسئول کارگروه بانوان استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های در حال اجرای این کارگروه افزود: بسته های فرهنگی مختص بانوان جهت اجرا در موکب ها پیش بینی شده است.