شنبه 1 اردیبهشت 1403

15 مهر 1397

عرضه اقلام فرهنگی نائب الشهید در کانال و سایت اختصاصی طرح نائب الشهید

اقلام فرهنگی مورد نیاز موکب داران و فعالین فرهنگی اربعین ، برای اجرای طرح نیابت شهداء در پیاده روی اربعین حسینی، از طریق سایت و کانال اختصاصی طرح نائب الشهید در اختیار دوستداران شهداء قرار می گیرد.


به گزارش الاربعین، فعالین فرهنگی اربعین، مدیران موکب ها و کاروان های پیاده روی اربعین حسینی می توانند با مراجعه با سایت "نائب الشهید" به آدرس www.nayebshahid.ir و کانال تلگرام اقلام فرهنگی "نائب الشهید" به آدرس t.me/nayebshahid2 اقلام مختلف فرهنگی مربوط به طرح نیابت شهدا در پیاده روی اربعین حسینی، شامل کارت لایه باز نائب الشهید به زبان های مختلف، پوستر لایه باز طرح، بروشورهای ویژه مدیران موکب ها و کاروان های پیاده روی، بنرهای مختلف طرح در سایزهای متعدد و با کاربردهای مختلف برای نصب در مواکب و بیلبوردهای شهری و مسیر پیاده روی، کلیپ های اختصاصی طرح نائب الشهید جهت پخش از شبکه های استانی، مداحی ویژه نیابت شهدا و ... را از این سایت و کانال دریافت نمایند.

اطلاعات این کانال تا زمان برگزاری پیاده روی اربعین حسینی، به مرور تکمیل می گردد.

همچنین نرم افزار آفلاین طرح "نائب الشهید" جهت صدور کارت نیابت شهدا به صورت موردی (با انتخاب شهید مورد علاقه در محل اجتماعات اربعینی ها یا در مواکب مختلف) با استفاده از پرینتر ،  آماده تحویل به مواکب و مجموعه های فرهنگی می باشد.