پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

11 مهر 1397

۴۰۰۰ ایرانی در بازسازی عتبات عالیات فعالیت دارند

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات، اهدای کمک‌های خداپسندانه را فرصت ارزشمند برشمرد و گفت: چهار هزار ایرانی در بازسازی حرم امامان معصوم (ع) در عراق فعالیت دارند.


به گزارش الاربعین از سمنان، یوسف افضلی در همایش نشان محبت با محوریت خیران حرم ساز به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم(عج) استان سمنان ضمن بیان اینکه چهار هزار ایرانی در بازسازی حرم امامان معصوم (ع) در عراق فعالیت دارند، ابراز داشت: این افراد در قسمت‌های مختلف نظیر ساخت اسکان، چشمه بهداشتی، تهیه غذا و انجام امور بنایی و غیره مشارکت می‌کنند.

وی بابیان اینکه کمک‌های مردمی به ستاد عتبات عالیات صرف تهیه و تأمین مصالح و امور مرتبط می‌شود، افزود: مردم می‌توانند با پرداخت هزینه اندک در تهیه حتی یک آجر از حرم امامان معصوم مشارکت داشته باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات بابیان اینکه نذورات مردم برای ساخت صحن حرم امامان معصوم در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین صرف می‌شود، ابراز داشت: اهدای این کمک‌های خیرخواهانه فرصت ارزشمندی است که همه افراد جامعه می‌توانند از آن بهره ببرند.

افضلی در ادامه تصریح کرد: بیشتر نذرهای مردم از سوی اقشار محروم جامعه برای بازسازی ستاد عتبات پرداخت می‌شود که این مبالغ درنهایت برای تهیه مصالح هزینه خواهد شد.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا با ایجاد هجمه‌های فرهنگی مانع همایش بزرگ اربعین شود که امسال نیز همانند سنوات قبل با حضور و مشارکت فعال خود بار دیگر به دنیا ثابت خواهیم کرد که این توطئه‌ها برای برهم زدن روابط دو کشور ایران و عراق کارگر نیست و با همکاری دولت عراق این همایش با اجتماع میلیونی مردم برگزار خواهد شد.