شنبه 1 اردیبهشت 1403

10 مهر 1397

دشمن از دوستی ملت ایران و عراق ناراحت است

حجت الاسلام فقیهی: تلاش های دشمن در برهم زدن وحدت ناکام است و دشمن از دوستی ملت ایران و عراق ناراحت است


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اربعین، نشست خبری کارگروه رسانه و فضای مجازی اربعین سیستان و بلوچستان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست سلطانی نژاد مسئول کارگروه با اشاره به اهمیت فضای مجازی بر لزوم تلاش هرچه بیشتر در زمینه تولید محتوا تاکید کرد و گفت: "شاهد امپریالیزم فرهنگی در این مقوله هستیم دشمن و در راس آن امریکا با نفوذ در دیگر کشورها به دنبال القای سبک زندگی و باورهای غربی به ما هستند." وی راهکار مقابله با این دشمنی را تلاش در جهت تولید محتوا دانست.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد سیستان و بلوچستان حضور زوار پاکستانی را یک رخداد مهم برای کشور ارزیابی کرد و آن را تجلی اتحاد مذاهب و ملتها حول محور امام حسین(ع) دانست.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی فقیهی ضمن اشاره به تلاش های دشمن در برهم زدن اتحاد گفت: "دشمن از اتحاد و دوستی ملت های ایران و عراق بسیار ناراحت است." فقیهی در ادامه تلاش های دشمن را در این زمینه ناکام خواند و از جمله این تلاش ها به اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و تشکیل داعش و ایجاد جنگ شیعی شیعی و تاسیس شیعه انگلیسی اشاره کرد.

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین ضمن تبریک عملیات "ضربت محرم" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این عملیات را آبرو آفرین برشمرد.